1996-015


1996-03-14, 07:11:01 UT; Centre Spatial Guayanais, ELA-2; Ariane 44LP, V84

1996-015A
SSC 23816
Intelsat 707   (International Telecommunications Satellite) Intelsat
Intelsat 7 F-7   (International Telecommunications Satellite)
IS-707   (Intelsat 707)
Stacionární telekomunikační družice.
Družici pro společnost International Telecommunications Satellite Organization, Washington, postavila firma Space Systems/Loral, Palo Alto, na základě platformy FS-1300.
Tříose stabilizovaná družice o startovní hmotnosti 4180 kg (prázdná 1760 kg) má tvar kvádru o rozměrech 220x245x300 cm se dvěma čtyřdílnými panely sluneční baterie o rozpětí 27.2 m dodávajících 3.6 kW (na konci aktivní životnosti). Pro dosažení pracovní polohy je družice vybavena pohonnou jednotkou s motorem Marquard R-4D-11.
Družice nese 26 transpondérů pro pásmo C a 14 transpondérů pro pásmo Ku.
Plánovaná poloha na dráze je nad 1° z.d.; předpokládaná aktivní životnost je 15 roků.
Parametry dráhy:
1996-03-14.54 7.04° 630.70 min 184 - 35783 km
1996-03-16.06 4.04° 718.88 min 4641 - 35768 km
1996-03-17.51 0.07° 1429.62 min 35582 - 35736 km
1996-08-15.61 0.04° 1436.08 min 35772 - 35800 km nad 1° z.d.
2001-01-01.21 0.01° 1436.08 min 35771 - 35801 km nad 1.0° z.d.
2006-01-01.15 0.01° 1436.12 min 35774 - 35801 km nad 1.0° z.d.
2008-05-26.16 0.01° 1436.10 min 35776 - 35797 km nad 53.0° z.d.
2011-01-01.27 0.01° 1436.11 min 35775 - 35798 km nad 53.0° z.d.
2013-01-11.21 0.19° 1440.65 min 35861 - 35890 km

Události:
1996-03-14 07:11:01 UT: Vzlet.
1996-duben Družice byla zařazena do operačního provozu.
2013-leden Družice byla převedena na odkládací dráhu.
1996-015B
SSC 23817
horní stupeň rakety   Francie
H-10-3  
Třetí stupeň nosné rakety; válcové těleso o hmotnosti asi 1500 kg je dlouhé 10.2 m s vnějším průměrem 260 cm.
Parametry dráhy:
1996-03-14.55 6.92° 652.77 min 227 - 36869 km
2000-10-19.00 6.86° 96.40 min 101 -   1071 km

Události:
1996-03-14 07:11:01 UT: Vzlet.
2000-10-20 Přirozený zánik v atmosféře po 2681 dni letu (4.60 roku).
Poslední aktualizace: 2015-12-15       © Jan Sedláček