1994-12-22, 22:19 UT; Cape Canaveral, LC-40; Titan 402A/IUS, K-14
1994-084A SSC 23435 |
DSP 17 (Defense Support Program) Vojenská družice včasné výstrahy. Družici pro US Air Force postavila firma TRW Space & Electronics Group, Redondo Beach; elektroniku dodala firma Aerojet Electrosystems Co., Azusa. Rotací (6 ot/min) stabilizovaná družice o hmotnosti 2360 kg má tvar válce o průměru 420 cm a délce 10 m (na dráze; ve složeném stavu je délka 710 cm) se čtyřmi panely sluneční baterie o rozpětí 13 m dodávajících průměrně 1.3 kW. Pro komunikaci s družicemi systému DSP využívá laserový komunikační systém. Družice nese: - dalekohled o průměru 30.5 cm s infračervenou kamerou pro detekci startů balistických raket; - detektory AR I a AR II (Advanced Radec) pro měření záření gama v rámci kontroly zákazu zkoušek jaderných zbraní. Družice pravděpodobně pracuje z pozice nad Indickým oceánem (žádné údaje o dráze nebyly publikovány); předpokládaná aktivní životnost je 7 až 9 roků. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||
1994-084B SSC 23435 |
Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||
1994-084C SSC 23437 |
První stupeň urychlovacího bloku vyrobeného firmou Boeing o hmotnosti asi 700 kg opatřený motorem Orbus-21. Těleso tvaru válce je dlouhé 315 cm s vnějším průměrem 234 cm. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||
1994-084D SSC 23438 |
Druhý stupeň urychlovacího bloku vyrobeného firmou Boeing o hmotnosti asi 300 kg opatřený motorem Orbus-6E. Těleso tvaru válce je dlouhé 198 cm s vnějším průměrem 160 cm. Parametry dráhy:
Události:
|
||||||||||||||||||||||